Informatie importanta referitor la Microsoft Update „January Patch-Day“

Informatie importanta referitor la Microsoft Update „January Patch-Day“

Instalarea Update-ului Microsoft „January Patch Day“ are in acest moment efectul ca mai multe produse EPLAN nu pot fi lansate dupa aceasta instalare. Aceasta include toate produsele care utilizeaza EPLAN Licence Manager si / sau EPLAN Licence Client


EPLAN nu porneste? Iata cum puteti reporni temporar EPLAN-ul!

Instalarea Update-ului Microsoft „January Patch Day“ are in acest moment efectul ca mai multe produse EPLAN nu pot fi lansate dupa aceasta instalare. Aceasta include toate produsele care utilizeaza EPLAN Licence Manager si / sau EPLAN Licence Client. Ca si regula, totusi, este posibil sa rezolvati imediat problema mai sus mentionata prin dezinstalarea temporara a actualizarii, si astfel produsele EPLAN pot fi lansate din nou. In acest moment, EPLAN mentioneaza in mod explicit ca aceasta solutie propusa este doar un sfat si ca realizarea solutiei sugerate se face fara responsabilitate si pe propria raspundere. De aceea va rugam sa evaluati pentru compania dumneavoastra daca solutia sugerata constituie o optiune temporara viabila pentru dumneavoastra. EPLAN este deja in contact cu Microsoft si lucreaza intens la o solutie durabila care garanteaza capacitatea obisnuita de operare a produselor EPLAN dupa instalarea actualizarii. Va vom informa imediat ce vom putea oferi o astfel de solutie durabila.

Puteti rezolva temporar aceasta problema astfel:

La lansarea software-ului EPLAN primiti urmatorul mesaj de eroare? Daca da, va rugam sa verificati daca unul din urmatoarele update-uri este instalat pe sistemul dumneavoastra de operare. Dupa dezinstalarea actualizarii corespunzatoare sistemului dumneavoastra de operare ar trebui sa puteti lansa software-ul EPLAN ca de obicei. Windows 10 1709 (KB4056892)

Windows 10 1703 (KB4056891)

Windows 8.1 (KB4056895 sau KB4056898)

Windows 7 (KB4056897)

Windows Server 2016 1709 (KB4056892)

Windows Server 2012 (KB4056899)

Pentru dezinstalarea update-ului va rugam sa urmati pasii de mai jos:
1. Control Panel - Administrative Tools - Services - Double-click Windows Update - Startup type: Disabled ;
2. Control Panel - Add / Remove Programs - Click "View installed updates" ;
3. Delete(Uninstall), in functie de sistemul de operare utilizat, dezinstalati actualizarea care creaza probleme (a se vedea mai sus).
4. Reporniți EPLAN-ul O vedere de ansamblu a tuturor celorlalte update-uri disponibile in „January Patch Day“ by Microsoft poate fi gasita aici: https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=2018-01  Daca problema cu lansarea software-ului EPLAN continua, desi ati dezinstalat actualizarea, serviciul nostru de Suport EPLAN va fi incantat sa va asiste. Online:EPLAN Solution Center
By phone: Support EPLAN. Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate. Echipa EPLAN Romania

More