Suport global EPLAN
Maximizand potentialul

Intrarea dumneavoastra in suportul global EPLAN

EPLAN Solution Center pentru clientii cu Software Service activ

Cu sistemul nostru online de suport tehnic, "EPLAN Solution Center", dumneavoastra ca si client cu Software Service activ primiti suport tehnic extins printr-o procesare mai eficienta a intrebarilor individuale despre aplicatie. Acest lucru accelereaza procesul dumneavoastra si ne permite sa va raspundem mai rapid la intrebari care necesita clarificare urgenta. In plus, puteti urmari in orice moment stadiul tichetelor dumneavostra.

How EPLAN work

Cum functioneaza in EPLAN

Crearea unei intrebari pentru suport din Platforma EPLAN.

FAQs

Raspunsuri cuprinzatoare la cele mai frecvente intrebari.

Portalul de informatii EPLAN

Locul dumneavoastra pentru informatii, tutoriale, FAQ si multe altele.

Doua nivele de suport pentru cererile dumneavoastra

Cu EPLAN Software Service, puteti fi sigur ca software-ul dumneavoastra EPLAN este intotdeauna actualizat. Ramanem bine informati despre noile tendinte tehnologice si le integram rapid in aplicatiile noastre. Echipa de Suport Global EPLAN este disponibila pentru a rezolva rapid cererile dumneavoastra. Avantajul dumneavoastra: crestere continua si sustinuta.

EPLAN Software Service Basic

Aveti nevoie de un raspuns detaliat la intrebari legate de produsele dumneavoastra EPLAN de la specialistii nostri de la suport tehnic sau prin intermediul Knowledge Center? EPLAN Software Service Basic va ofera servicii de suport tehnic extins pentru produsele dumneavoastra EPLAN:

  • Disponibilitatea expertilor in timpul orelor locale de program cu un raspuns in maxim 24 de ore
  • Proces de solutionare mai rapid cu raspunsuri directionate prin intermediul portalului interactiv, in mai multe limbi, Knowledge Center
  • Actualizari software pentru inovare constanta si tehnologii de ultima generatie
  • EPLAN Data Portal furnizeaza date de aparat de la producatori recunoscuti ca un catalog electronic de produse
  • Transparenta online legata de stadiul procesarii
EPLAN Software Service Premium

Aveti nevoie de raspuns mai rapid la cererile dumneavoastra de suport tehnic si informatii despre hardware si administrarea optima a produselor EPLAN? EPLAN Software Service Premium va ofera aceleasi servicii ca si la abonamentul Basic, suplimentate de:

  • Timp mai scurt de raspuns de 4 ore in timpul orelor locale de program
  • Asistenta online de la distanta pentru intrebari complexe
  • O intalnire anuala de administrator pentru comunicarea tendintelor si sugestiilor referitoare la administrarea optima a produselor EPLAN
  • Versiuni Beta care furnizeaza informatii  prompte despre toate functionalitatile noi
  • Recomandari hardware incluse

Inca nu aveti Software Service activ? Informati-va despre serviciile noastre.

Aveti intrebari sau doriti mai multe informatii despre software service? Suntem incantati sa va ajutam – doar dati-ne un telefon sau trimiteti-ne un email!

Telefon +40 264 438 723
Fax +40 264 438 724

*Protectia datelor

Pentru functionarea la nivel global al EPLAN Solution Center, EPLAN utilizeaza o solutie care este oferita de un furnizor extern de servicii tehnice. Procesarea datelor poate avea loc, de asemenea, si in afara UE. Furnizorul de servicii este obligat sa se conformeze cu nivelul aplicabil de protectie al datelor din Germania (inclusiv masuri adecvate organizationale si tehnice pentru securitatea datelor) si sa respecte instructiunile ePLAN referitoare la colectarea, procesarea si utilizarea datelor personale.